lördag, maj 02, 2009

Vår!! :)

traalllaaalllaaa "Solen skiiner himlen e´blå, vad det är sköönt att leeeva då..."

Visst är det underbart med sol och värme!!

Valborg blev en liten besvikelse... var nog världens minsta brasa på en så stor plats.... men vi gick allihopa dit och hem utan något större gnällande från mellan tjejerna A. (ca 30 min enkel tur)

Var och firade min syster A igår (en dag försent). Hon hade sitt kalas ute på landet hos vår mamma... så det var uppdukat på gården... skönt o trevligt!!

Idag har jag och min man :) haft frukost premiär på altanen... äntligen!! sen har vi städat inne... (inte blivit det på ett tag pga solen ute) men så fort lilla A somnade lät vi damtussarna ligga.. ut på baksidan och byggde sandlåda... var lite bökigt men resultatet blev toppen! 
Nu ska vi snygga till oss för ett kalas till... min kusin H som ska fira sin 20 års dag... Hon fyller egentligen inte förens den 21a (som min man oxå gör) men hon ska iväg till ett sommar jobb i Grekland, så inte hemma då. 

Lilla A ligger just i sin sacko säck och tittar Teletubbies, som är hennes favoriter! Jag har nyss klippt håret på henne, så nu kan man ana en liten page :) så fin! Hon står själv korta stunder och reser sig mot saker, möbler och ben. Går även jättebra om hon får hålla i 2 fingrar. Har även börjat äta mer vanligt (med bitar) så det går framåt!

2 kindtänder har spruckit igenom i lilla A's mun den senaste veckan.. och ur mellan A tjejerna så har det trillat ut sammanlagt tre....

Ha en fortsatt trevlig helg och kom ihåg att smörja in er innan ni går ut i solen!!


1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Här hade det händ mycket, brasa, städning och tänder, kul!

    kram

    SvaraRadera