onsdag, september 02, 2009

toaletter, feber o arbetssökande..

Arbetsförmedlingen...ett ställe i kaosens tecken...hualia...lyckades skriva in mig där i måndags iaf... Så nu står jag till förfogande... men jag skulle vilja införa en lag på att om man utlyser en ledig plats..och får en massa ansökningar...så måste man svara oavset vilket besked det är! Så trist att sitta hemma och vänta på ett samtal...men näe..blir nog inget.. Bättre med ett NEJ tack! än inget alls...! :( Kändes mkt märkligt att inte gå till jobbet igår..och att inte gå dit idag..när jag vet att det är fullt upp där nu... suck.."Men vad är en bal på slottet..."

På kvällningen (måndags) började lilla A må dåligt...grinade o helt plötsligt kom en..huää..upp o ut på golvet...sedan steg tempen på den lilla.. :( 39,4 grader landade tempen på...
Fick ju vaccination förra veckan.. och 1-2 veckor efter kan man få feber... ja, det tog en vecka! :(
Vi som skulle till dagis och hälsa på igår... men men det står kvar och ingen panik med inskolningen..
Men lilla A har ju väskan redo o allt....




Sedan igår ligger vår "fina" toa på gården...






Men det står en ny finare inne :)

Var en hel del slit och meck för mannen min, men han klarat!
Precis som allt han tar sig för!



Idag är lilla A piggare..hade bara 37 grader i kroppen när hon vaknade..men var uppe halva natten och då var hon långt ifrån sval så vågar inte ropa hej ännu....

Ha en skön dag..
..efter regn kommer sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar