måndag, juli 25, 2011

Ett barn är fött....

...Fick för en vecka sedan veta att en kompis kompis fått en liten dotter :)
och även denna tös med det lilla x-tra !
Har tänkt mkt på dem och tankarna när lilla A kom till oss har kommit tillbaka...
Nu blir jag bara varm och lugn men förut var det så mkt frågor inombords... NU är hon en galet charmig 3,5 åring som man inte kan vara utan!

Skrev ner MINA tankar/känslor för ett par år sedan...lägger ut dem här nu om ngn intresserad läsa.
(en länk vid mina sidor "lilla A med det lilla x-tra)
Tänker då mest på alla nyblivna föräldrar ute i landet som så klar blir oroliga för allt det nya...

Men som jag sa till min kompis...hälsa de nya föräldrarna grattis och njut av den underbara bebisen...
För med eller utan det x-tra så är det först och främst liten tjej....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar