fredag, januari 23, 2009

..hur vet man hur illa det är...

...Lillan fortfarande dålig...så vi missade logoped och bad imorse...
varit på bvc (hon smög in lillan & pappan)för hon har blemmor i ansiktet och för att få expert råd ang magsjukan...
1½ liter vätska ska vi få i henne...hur? skulle jag behöva veta...
Då jag var på arbetet hela eftermiddagen var det pappans lott att försöka få i lillan ngt...
Efter kontakt med barnakuten och diverse experiment så åt hon lite frukt iaf.. men dricka vägras...
Hon piggade dock på sig lite och orkade rulla boll och mitt i allt lärde hon sig göra "high five" ...
Jag ställde klockan mitt i natten och smög upp och matade henne halvsovandes med majs välling...satt sedan i 45 minuter och väntade innan jag vågade bädda ner henne igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar