söndag, januari 25, 2009

..söndags disco...

Vaknade av att lilla A var ledsen och pruttig...tog upp henne och hon somnade om emllan oss i stora sängen....

När hon vaknade igen for sambon upp och bytte blöja..jag kunde ligga kvar och dra mig...skönt..tack...
..men sen började discot!!

Grannen hade kommit hem och börjat laga mat mitt i natten... (jag sov, min älskling tydligen inte)och nu var det hämnd kl 08.30!
Han startade stereon på högsta volym där uppe och kom ner och bädda ner lillan hos mig igen en stund..Var längesedan han såg så nöjd och full i tusan ut :)hahaha...

Lilla A fick i sig nästan hela flaskan utan problem eller efterspel till frukost :) Äntligen verkar allt bra!!

Själv har jag tillbringat hela dagen på jobbet... dock inte en endaste kund idag...så blev lite långtråkigt....och blev ju inte direkt piggare av det trista vädret utanför... +1 och snöregn :( längtar till våren!!

1 kommentar: