lördag, april 04, 2009

..ensamt...

buhu...nu är det synd om lilla frun..

Tjejerna är borta på resa tills nästa måndag! 
mannen o Lilla A är hos hennes farmor & farfar... 
Jag har slitit på jobbet hela dagen, blev 2 timmars övertid! massor med folk. Kul men lite väl ansträngande... Kunde dock cykla hem i sooolen :) och sedan satt jag ute 1 timma på altanen..så fått lite färg på nesan ;) .. Har ätit en god middag (upphottade rester ifrån igår)... men nu då... vad ska jag göra...? Städa behövs i alla hörn men orkar inte, disken då...näe...det är ju ändå lördags kväll!!

Så nu surfas det runt på bloggar... fällt några tårar över båda Ylva & Sussies väl valda ord, fått inspiration av en annan....så är väll egentligen skönt att få lite "egen tid" men saknar min lilla familj så mkt...vill att alla ska vara hemma jämt! Visst är det konstigt att det är så...ibland är man så trött på alla, men sen när de lämnat en ifred...då ska de komma hem, illa kvickt!!
Snurrigt, konstigt, men sant... det är väll det som kallas kärlek....

Ska nog ta tag i disken iaf... så kan jag bädda ner mig på soffan med gott samvete... försöka hålla mig vaken tills de kommer hem...

Ha en trevlig lördags kväll!!

2 kommentarer:

  1. Tack för fina ord i min blogg. När jag skrev det satt jag själv i källaren och allt bara kom. Jag har oxå varit in till sussie och fält en tår :o)

    Förstår precis, när man har dom hemma längtar man efter att få vara i fred och när man är det så saknar men dom..

    Sen måste jag vara så tråkig att säga att jag inte kan på modevisningen, tyvärr, ville verkligen. :o( Jag kommer åka till sundsvall den helgen MEN vi har inte kommit iväg än så man vet aldrig.... Du får iaf jättegärna säga till om det blir fler gånger!!

    kram

    SvaraRadera
  2. De är på väg hem nu... så kommer om 1 timme :)
    Ingen fara med mode visningen...går fler tåg....

    Ha en mysig kväll

    Kram

    SvaraRadera