lördag, februari 05, 2011

Dream on...

Drömmen om att få sova blev en mardröm ...
Vi han lagom stänga våra blå när lilla A fick den första hemska hostattacken, sen var nattens bestyr igång. Fick brotta ner henne ge näsdroppar, lägga mig brevid och lugna, under tiden hör jag att lillasyster N vaknat, hon kvittrar som en liten kanariefågel... Går in och får henne oxå att somna om...10 min iaf... Aaah.. Vaken och full blöja...upp... Lägger henne brevid mig i sängen somnar till slut... Uuääää...03 vaknar hon igen m ett skrik...gråter skriker... Tar m henne ner för att inte väcka alla...försent! Mannen får ta hand om lilla A däruppe, medans jag burit runt på en febrig liten här nere...
Skulle passa på vila med N på fm...hon sov 20 min... :(
Men nu vilar mannen & lilla A uppe och vågar nog påstå att N oxå somnat i vagnen...så nu soffläge för mig oxå...

Han en skön lördag & go'natt från oss!

1 kommentar:

  1. Usch sånna där nätter är sååååååååå jobbiga!

    kram

    SvaraRadera