måndag, juni 01, 2009

Morsdag, Dop & Grattis!

OjOjOJ vilket firande...Jag måste vara den bästa mamman som finns ;)

Fick börja dagen med sovmorgon.... men hade ingen ro i kroppen att ligga dra mig allt för länge så gick ner vid halv 9... Fick denna fina teckning av lilla A (fått hjälp av pappa o skriva)

Åt frukost tillsammans och när lilla A skulle vila , så han jag njuta en stund ute i solen....
När stora & lilla A sen gick och handlade så hörde jag något på dörren, när jag stod i duschen,...men orkade inte gå ut.. när jag var klar tittade jag ut och såg att grinden var öppen..så någon hade varit här... öppnade dörren... och där hängde dessa fina blommor!
var mina stora tjejer som varit här och försökt uppvakta mig, de kom förbi igen och sa hej :)

Eftermiddagen tillbringade lilla A och jag i Västerås. Var på lilla R's dop. Så först kyrkan sen fika.. var trevligt!!

Kom hem och mannen hade middagen klar och ett paket som lilla A fick överlämna.....
De galna må jag säga..... Fine star leather...med guldkantan swoosch ... Så fina & sköna!
TACK!
...så fint och ändå är det 10 dagar kvar till min födelsedag...

Idag skickar vi en STOR GRATTIS KRAM till Mommo! Hoppas dagen blir fin.

Vad lilla A och jag skall göra på vår lediga dag idag vet jag inte... lite tvätt o disk och handla.... sen bara vara lediga och njuta av vädret...

Ha det gott alla!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar