fredag, juni 12, 2009

Regn, förkylning & min födelsedag!

veckan som gått...
Måndag ledig...
Hade besök av vännen J och lilla R, det var trevligt o mysigt. Lilla A tyckte det var kul med en liten kompis :)
Tisdag... efter en tuff natt (lilla A & jag snörvlandes på soffan hela natten) och en lugn förmiddag så var det jobbet hela eftermiddagen.. vet inte hur men jag orkade ändå hela Desperate House Wifes :)
Onsdag..en jobbig men bättre natt..höll oss i sovrummet iaf. pep hem tidigare från jobbet så mannen och barnen kunde åka iväg för att "uträtta lite ärenden" (typ som när pappan ska köpa tidningen på julafton).. Blev sibylla middag och fotboll på tv.
Torsdag 11/6: Grattis! till mig själv! Blev väckt av mannen som uppmanade mig gå o duscha! (kan tro jag lukta illa...) så de skulle hinna fixa i ordning frukost och jag skulle hinna fixa mig innan dax för arbete... Så tack, det var omtänksamt! När jag var klar så var det skönsång och paket vid frukost bordet :) Fick ett silver hjärta, presentkort både hos frissan och på hudvårdssalong. (så luktade inte bara illa...måste fixa utseendet oxå..) HAHAHA... Näe men helt underbart. Tack igen! Fick blomma av kollegan P ...som tack pep jag tidigare idag oxå ;)
Blev soppa & pannkaka till middag sedan kom min mor & R och grattade lite till (fick ju present ihop med mannen för ca 10 dagar sedan) Tack alla som kom ihåg mig...ni andra...hm.... ;)
Fredag.. Skolavslutning! Vad fina mina små tjejer var med sina klänningar & koftor :) Avslutningen hölls inne i klassrummet pga det dåliga vädret...men det var riktigt mysigt! Och vilka duktiga tjejer jag har.. Resten av dagen har spenderats i burken (jobbet) nya produkter och lite stökigt på förmiddagen, men eftermiddagen har varit tvärlugn! Men spöregnat ute så blev helt genomfrusen, för det blir så rått o kallt i burken :( Haft en mysig kväll med mannen & lilla A (de stora tjejerna borta en vecka igen nu :( ) Blev kina mat och soffmys :)
Nu dax att säga godnatt, så jag orkar en dag på jobbet imorn...
Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar