söndag, mars 13, 2011

Framsteg och baksteg...

JAAA... lilla A och pappa A fick permis över dagen! Så de varit hemma och lilla sessan åt mat, lite yoggi, en chokladboll! Bara lite lite välling och några futtiga droppar dricka..men men hon så lycklig att få vara hemma! Sen var de ju tyvärr tvungna att åka tillbaka...men levde loppan på avdelningen oxå, så fått lite ny energi av dagens utflykt! :)


Men så till det ...ja...fy..blä..kli kli appropå loppor...
Storasyster A har löss!! ooohhh... som om det inte var nog! Jädra loppor säger jag bara..har ni hoppat på lilla A oxå..då blir jag tokig!! Hade som tur var medel hemma, så har gnott in huvudet på lusfia så får hon sova med det... Ska visst finns ngt nytt snabbverkande medel som jag ska köpa imorn! Utifall ngn mer av oss får... Har kollat mellan A och kammat mig själv (så gott det gick) framstupa över handfatet med hushållspapper i...men inget främmande ramlade loss...

oh...säger jag bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar