torsdag, mars 31, 2011

Öronmottagning, vårdcentral & 3000 klick!

Dagen började med hörseltest för lilla A. Hon ville först inte alls men mjuknade och chockade alla med att vara så suuper duktig! Skulle trä ring på pinne när hon hörde ngt ljud i lurarna... Kommer inte gå, tänkte pappa A...men visst gick väll det!! Klockrent tom!

Jag spenderade eftermiddagen på vårdcentralen med stora A. Hon har börjat se dåligt, på 2 veckor har det gått från lite suddigt till ser typ inget alls (ingen text iaf)!! Varit hos optiker förra veckan, bara lite översynt ev skelning... Så blev riktigt orolig för vad denna plötsliga synrubbning kunde bero på... Men efter mkt prover och div övningar så konstaterades att hon fullt frisk! Så bara vänta kallelse från ögon läkare, behövs troligen bara några droppar mot överansträngt öga, typ muskelkramp...oh...

Men nu till lite roligt för mig, har ju en klick el besöksräknare som snart passerar 3000!! Kul ju! (specielkt eftersom jag varit så dåligt på att uppdatera) Men lite väl få kommentarer... :( Skriv gärna ngt, blir ju nyfiken om det bara är mannen ;) som inne och läser eller om ngn faktiskt tycker det intressant, bra & kul att läsa min lilla blogg!

3 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra med stora tjejen!

    Visst är de duktiga på hörcentralen, Felix börjar mjukna nu för lurarna, tidigare fick hon plocka isär dom och lura honom.

    Jag läser allt du skriver! Å visst är det tråkigt när folk inte kommenterar, jag har ca 200 besökare per dag och ibland inga konmentarer... Uppenbarligen återkommer läsarna men jag undrar ibland varför det inte är någon som tycker något?

    Kram

    SvaraRadera
  2. :) jag läser ju det mesta ni två skriver oxå...men kanske inte kommenterar så ofta... Blir ju nyfiken på vilka de andra är eftersom det ökat så sista månaden... Fick oxå ta isär lurarna på hörc.
    Kram på er!

    SvaraRadera