tisdag, mars 08, 2011

Något blev fel...

Den värsta dagen i mitt liv har passerat!
Tack o lov med ett bra slut...!
Blev ju operation på lilla A igår vid 15 tiden...
När det var klart sa doktorn att allt gått bra! Underbart! Vi trodde ju sedan att hon skulle vakna inom 1-2 timmar... Men icke :(
När pappa A kom till uppvaket skrek hon och fick mera smärtstillande! Vaknade till och skrek några ggr men föll sedan tillbax i djup sömn...
Värdena sjönk och blev tillslut tvungen ha syrgasmask hela tiden...rosslade massor och hade svårt andas..
Fick ha så resten av kvällen och vid halv 1 på natten kunde de ta bort syrgasen...
tack du där uppe för det!
När jag imorse fick ett telefonsamtal och det var min lilla babblande sessa i luren då..... ..ja ujuj...
De fick åka hem efter lunch och väl hemma skuttade hon runt här, vi fick tvinga henne ta det lugnt!
Har slickat på en glass, smakat yoggi, druckit halv flaska välling...hoppas få i henne lite mer imorn...
Nu har hon och pappan däckat där uppe och jag hoppas att de kan sova hela natten!

Kan ju inte låta bli att undra (efter spenderat kvällen igår googlandes) om lilla A t.ex. fått för mycket morfin? skulle hon verkligen ha det i överhuvudtaget ..? Var ju så slemmig i luftvägarna... Kan ju spekulera hur mkt som helst och det tänker jag inte göra mer nu. Hon e hemma och mår som man brukar efter liknande ingrepp...men men känns Ändå som om något blev fel...

Stort TACK till alla som stöttat och tänkt på oss!

Fånga dagen och ta hand om er!

Kram

1 kommentar:

  1. Men fy vad otäckt! Skönt att hon är pigg nu,hoppas sömnen blir bättre.

    SvaraRadera