onsdag, februari 25, 2009

planering, planering & lite is i magen...

..halva veckan gått redan...
Måndagen var en ledig dag (från arbetet)hade dock tid på röntgen avdelningen... Gjordes en datormografi undersökning av min hals! så fick kontrastvätska injicerat.. gud vilken läskig känsla det var.... spreds en konstig värme i kroppen.... fick blunda och andas in, hålla andan (en evighet kändes det som)sen ut igen... phust... medan jag andades så körde dom mig in & ut ur "apparaten"..men det gick ganska fort ändå.. fick sitta i väntrummet 30 min efteråt utifall jag skulle få några biverkningar eller bekymmer efteråt... men jag knatade hem utan några problem.
Hemma har det jagats snickare .. trodde att en skulle komma typ denna dag..men nu hörde vi inte ett pip ifrån han...Så har nu involverat halva byggden och runt ikring.....men men vi får väl lugna ner oss lite.. ;) Vi hann med en lång promenad och lugnade våra nerver på eftermiddan iaf :)

Tisdag förmiddag spenderades hemma, lugnt och skönt... sen arbetat hela eftermiddagen...var lugnt men ändå mkt att pyssla med...
(ladda bil :) , Holländskt besök, ekonomi, evenemangs planering..mm)
Kom hem på kvällen och min mor, man & lilla A stegade runt på övervåningen (blivande byggnads plats) men middagen var klar så vi åt en god gratäng.. typ.. (Fåraherde tror jag de kallar den) (köttfärs & potatismos i ugn) GOTT! Gjordes en ritning och bestämdes HUR det skall se ut där uppe :)

idag, onsdag har vi haft en lugn förmiddag hemma, pratat med en snickare...igen..nya kontakter skapas :) Lilla A hostar fortfarande illa..men imorse satte hon sig upp på golvet själv! :) (tidigare bara i sängen, soffan) Blev så lycklig och stolt över sig själv! Världens godaste lilla tös!
Eftermiddagen har spenderats på jobbet igen...möte med inredare och britter på besök. middagen klar när jag kom hem :) duktig äkta man jag har ;) Tack så mkt!

Nu är det väll dax att sussa igen..blir en lååång dag på jobbet imorgon..min kollega ledig så jag blir alldeles ensam... 
men det går nog..har lite att stå i ändå...

Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Ja det lät som du har lite att stå i! Synd att micke med firma inte hade tid att hjälp er nu!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej, hittade hit via Ylvisen :)

    Har också en dotter med ds, så här kommer jag fortsätta kika in och hoppas att de är okej?!
    Kanske kan länka till dej hos mej?

    Trevlig helg! /sandra o Visa

    SvaraRadera
  3. ja det ok du länkar till mig, jag har länkat dig nu.. ;)

    SvaraRadera