söndag, februari 15, 2009

...the wedding...

...så var det gjort.. vi tackade Ja till varandra hemma i vardagsrummet.... Vart en helt underbart mysig dag, med några få inbjudna... (mammor, pappor, syskon)
Stort tack till alla som medverkade, & tack för alla blomster bud som kom under dagen!

Jag var iklädd en svart ! (I love black) liten axelbandslös klänning med sidenband i midjan, silver halsband och strass/svarta örhängen, några lockar i hårtofsen...och min prins i vit skjorta, silvergrå slips, svart väst... så stilig...

Buketten har röda o vita rosor och silver pärlor och lite grönt... min man ! :) har bra smak....tack..

1 kommentar:

  1. Ja men då hade jag ju rätt, va roligt grattis! Kan tänka mig att du var snygg! Å mannen med så klart! Ni är ett fint par :o) Gud jag blir ju rörd! ha ha...

    kram ylva

    SvaraRadera