fredag, februari 13, 2009

..till min prins...

Tiden går fort och nu är det dax...14/2

jag ska bli din fru....

oj oj oj... kommer du ihåg denna som passar in så bra på oss:


Trots att jag just mött dig,

och vi bara har sagt hej.

Kan jag se att du är speciell,

Fråga mig inte hur jag vet.

Det kan låta konstigt men

För mig verkar det som

Att du alltid varit här

Levt i mina drömmar.

Ref

Jag känner din kärlek i luften

Solen stiger överallt.

Berör mig för alltid och för evigt.

Ängla ögon ser på mig,

Talar om att vi är menade för varandra

Tar tillbaka det jag trodde var borta.

Allting förändras, från och med nu.

Tror du på magi,

Tror du?

Falla vid första ögonkastet

Livet kommer kraschande in

Jag börjar förstå

Det finns ingenstans

för mig att fly till nu.

Ref

Jag känner din kärlek i luften

Solen stiger överallt.

Berör mig för alltid och för evigt.

Ängla ögon ser på mig,

Talar om att vi är menade för varandra

Tar tillbaka det jag trodde var borta.

Allting förändras, från och med nu.

Jag tror på imorgon

Släpp taget av igår


Hur jag visste kan jag inte svara på, men du var min helt enkelt.. ;)

Älskar dig så!! Puss från frugan :)

4 kommentarer:

  1. Stopp här nu, nu fattar ylvisen ingenting, ska ni gifta er imorgon? Eller är ni redan gifta? Hm....

    :o) KRAM

    SvaraRadera
  2. Nä va fan, ni ska nog gifta er, har läst inlägget en gång till! Eller?

    Äh, jag gratulerar i förskott i fall att!

    Ha ha...

    SvaraRadera
  3. Ja du helt rätt... snart blir jag en fru :)

    SvaraRadera
  4. Gud va roligt, såg inte din kommentar förrens nu, vi har haft fullt upp hela dagen!

    KUUUUUUUUUL!

    SvaraRadera