lördag, mars 21, 2009

Fredagsmys hela dagen lång (igår fredag)

Fredagen blev en enda lång mys dag....
Började dock med att säga hejdå till tjejerna..inte så mysigt, men en vecka går fort.

Sen for lilla A och jag till badet :) Äntligen lyckades jag komma iväg!
Var bara vi och en 3-åring med mamma + "fröken" så det var lungt och skönt. Vi sjöng och lekte lekar och plaskade på som vanligt. Men lilla A var mest intresserad av att spana in vad F gjorde...
Vi fick äntligen ta en fika och prata matvanor, träning, shopping och lite strunt..(mamman & jag) medans F for runt och letade köttbullar, lilla A satt och bankade skeden i bordet :)

Sen hem och släppde av sessan, vidare till arbetet. Där var det lugnt tempo, men fick besök av 2 gamla ungdoms vänner...så vi fikade och pratade i mun på varandra hela eftermiddan.. :) kul!!

När jag kom hem hade min man :) lagat middag, så var bara att slå sig ner... så gott! Kött, hasselbackspotatis, sparris, kantarell sås...och ett glas rött...mmm...
Mys på soffan till Let´s dance sen stupade....vi i säng....

2 kommentarer:

  1. Jag hittade köttbullar i frysen när jag kom hem som inte visste om så han hade ju kunnat fått sina j...a köttbullar! Vet du vad jag gjorde då....jag beställde en barnpizza till Felix och Jack, såååååååååå lat, har aldrig hänt förrut, lovar! ha ha, felix blev mätt iaf!

    God man han lagar den där mannen!
    kram

    SvaraRadera
  2. ha ha ha... men det lär hända igen ;)
    Har suttit och letat efter bra mat för 1- åringar..stod inget om pizza... ha ha ha...

    SvaraRadera