måndag, mars 30, 2009

Måndags morgon...hjääässp.....

Jag rör på mig men är jag verkligen vaken...?. oj oj..vad trötta vi är. Tjejerna sitter och petar i sig frukosten i dvala.. Var det så här förra året oxå...?.. Kommer inte ihåg, men antar att vi vänjer oss snart med den nya tiden...eller är det så här varje måndag..oavsett vinter/sommar tid... 
Hur som , så är vi trötta!

Idag kommer lilla A's logoped(er) hit, för att titta på när hon äter. Så kinkigt med minsta lilla bit i maten.... Vägrar ens smaka smörgås el dyligt. Men under helgen nu så har hon ätit omixad 8 månaders burkar.... dvs med små bitar i. Och det har gått riktigt bra...så det kanske redan har vänt..men bra de kommer och kanske kan ge lite bra tips.

Jag har min lediga dag idag (från jobbet) så kommer bli mer tvätt, disk, städa.....men nu börjar det bli ordning i huset och riktigt fint :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar