måndag, mars 02, 2009

Måndag igen....

..bygget där uppe rullar på bra..
Lilla A lyckades nyss somna trots pappans bankande där uppe... så nu skall jag ta ett städvarv här nere...Guuudars vad dammigt det blir överallt!! Och sedan springa genom duschen, sen dax hämta storasyrrorna på skolan...ta ett samtal med fritids, för de ska få börja där igen imorn..bara kolla så allt ok. Jag ska gå upp lite mer i arbetstid... behövs i kassan och för att hjälpa min kollega...(jag har ju övergivit stackars P nästan ;) )

Ha en underbar dag!

Oh föresten Grattis till moster H som fyllde igår!! Puss!

2 kommentarer:

  1. Ja fy vad det blir dammigt när man håller på! Kul att det händer något iaf!

    kram ylva

    SvaraRadera
  2. Ja den där Ylva är allt bra att ha:-)

    Jo jag har allt sett dig på fl. Kul att ni badar ihop iallafall. Nu ska jag kika runt på din blogg,lägger dig i min lista så jag kan följa den:-)
    Ebba är tyvärr inte piggare idag:-(

    Kram Jessica

    SvaraRadera