söndag, mars 08, 2009

söndag eftermiddag



Har nyss kommit hem från arbetet..och finner hobby snickarna H & R (min mor & hennes man) på övervåningen... Så nu har vi en dörr :) till vårt nya rum!

Har även sats upp en massa rör till kommande ström...först måste vi bara hitta en elektriker...men grundarbetet blir gjort! :)


Kul.. och all tapet är bortriven ifrån väggarna och min man står och spacklar för fullt! Toppen!!

Det som är mindre toppen är att lilla A's förkylning har blivit värre igen... Så rosslig, fått slemlösande och nässpray... Sover nu men det låter inge vidare :( hostar hela tiden och snurrar runt... Håller tummarna att febern håller sig borta.... 

Måste dock göra ett tillägga till tidigare skryt om hennes "tecken". Till sången "Gubben i lådan" gör hon numera även: vad (handflatorna uppåt framför sig) Världens duktigaste! 

Sitter nu och väntar på att de övriga i sällskapet skall bli lika hungriga som jag, så vi får hämta pizza eller ngt annat söndags gott!

Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Oj vad det händer grejer! ROligt!

    Tack för kommentar i min blogg ang "mitt nummer på BB", jag tänk om jag hade kunnat dyka upp där! Ha ha...!

    Kram ylva

    SvaraRadera