måndag, juli 27, 2009

...måndag...

Idag måndag....har det varit lite stressigt!! mannen min har ju magsår! och efter lite om å men varit till doktorn idag igen... stackarn... blev lång väntan pga kaos på vårdcentralen.. när han kom hem kastade vi i oss lunchen.. sen iväg till tågstationen....phust..han hann...Nu är han på äventyr i Stockholm med en kompis och jag o lilla A hemma själva. När vi lämnat av honom ställde vi in bilen och gick bort till Big Inn (vårat köpcentra) blev lite fynd på Lindex till barnen...
och ett tokimpuls köp på H&M till mig.... ett par jeans :)...och de passade! vilken tur ;) Handlade mat burkar till lilla A (äter ju fortfarande bara 8 månaders burkar) och frukost bröd till mig.
Träffade på en god vän som på besök i staden, så imorn blir det fika och en rund tur i bebis hyllorna på stan...hon ska ju snart ha sin första lilla och behövde lite "expert" råd för vad man behöver första tiden..när det dax, är det dessutom vinter o kallt...!

Kvällen har lilla A och jag lekt och myst i soffan till hon somnade...jag tittade på Lipstik Jungle och åt choklad tog ett litet glas rött..och för en sekund njöt av den stilla tystnaden...
Nu är det mest bara mörkt och konstigt här...själv i huset... (förutom lilla A som sussar gott där uppe så klart) händer inte så ofta.. men alla vänner där ute..vi ska bli bättre på att umgås! Men vi trivs ju så jä-la bra hemma!! Alla är ju dock välkomna hit ;)

Nu dax för mig att säga godnatt sov så gott!

(saknar dig min prins hoppas ni har skoj)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar